Peelklokje 2 februari-10 februari

Vrijdag 2 februari, feest van de opdracht van de Heer, Maria Lichtmis,

1e vrijdag van de maand, ziekencommunie.

Zaterdag 3 februari, H. Blasius, bisschop en martelaar,

19.00 avondviering,

jrd Toos Cranenbroek-Slegers en Frits Cranenbroek,

ghm Tjeu Slaats,

ghm Thieu Jacobs en An Jacobs-Duijts.

Zondag 4 februari, 5e zondag door het jaar,

10.00 hoogmis.

Donderdag 8 februari,

Zaterdag 10 februari,

18.00 avondviering bij de opening van de Vastenavond m.m.v. De Peelklanken en de Vlikkestaekers.

1. 3 febr. 19.00 : koster;
  2. 4 febr. 10.00 : Rick van Hulsen;
  3. 10 febr. 18.00 : Wout Dirks.

KERKBIJDRAGE 2024 :

U ontving weer allen de brief over de kerkbijdrage 2024. Ik hoop dat u even de moeite nam kennis te nemen van de inhoud. De parochiecommissie verantwoordt daarin de financiële boekhouding over 2023. Wat mij tot mijn voldoening opvalt is een lichte stijging van uw gezinsbijdragen in

1. Ondanks de algemene kostenstijgingen in hun eigen huishoudboekje, voelen vele parochianen zich toch mede verantwoordelijk voor het welzijn van de parochie en dragen ze zelfs méér bij. Als uw “rustend pastoor” wil ik alle deelnemers aan de gezinsbijdrage dankzeggen en iedereen oproepen om de parochie ook in 2024 te blijven ondersteunen, zodat alle dienstverlening door mij, de parochiecommissie en vrijwilligers voortgezet kan worden. Zo houdt u uw kerk in balans !

Pastoor A. Koumans, O.M.I.